.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فدراسیون فوتبال در انتظار گزینه انتصابی

به گزارش مهر، در شرایطی که پیش بینی می شد با شروع زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه موجی از حضور چهره های مطرح و البته غیر مطرح در ساختمان سئول حضور پیدا کنند اما تا امروز یکشنبه که هفت روز از این زمان گذشته است تنها دو عضو فعلی هیئت رئیسه ( آیت اللهی و بهروان) برای حضور مجدد در این سمت ثبت نام کرده اند.

این در حالی است که حساسیت روی اعضای هیئت رئیسه خیلی زیاد نیست و همه منتظرند تا مدعیان نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال وارد گود شوند و پس از ثبت نام رایزنی‌هایشان برای گرفتن رای اعتماد اعضای مجمع را آغاز کنند. اما این انتظار در هفت روز ابتدایی مهلت ثبت نام ثمری نداشت و تاکنون هیچ فردی برای ریاست فدراسیون ثبت نام نکرده است.

در این میان احتمالات زیادی برای حضور افراد مختلف مطرح می‌شود و نام برخی افراد به عنوان رئیس آینده فدراسیون فوتبال برده می شود که البته هیچیک از آنها تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند. اما به نظر می رسد در سه روز باقی مانده از این مهلت شاهد حضور چهره های مطرح برای ثبت نام باشیم.

چهره هایی که طبیعتا باید رایزنی هایی را با وزارت ورزش و جوانان انجام داده باشند تا با پشتوانه ای قابل اعتماد وارد انتخابات شوند. هر چند مسئولان وزارت ورزش و جوانان تاکید کنند که دخالتی در انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهند داشت اما اهالی فوتبال و حتی گزینه‌هایی که می خواهند وارد این عرصه شوند به خوبی می دانند که گزینه ای در نهایت رای خواهد آورد که مسئولان امر بخواهند!

بنابراین تاخیر در ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن این امر کاملا منطقی است. باید دید در روزهای باقی مانده، وزارت ورزش و جوانان که اعلام کرده هنوز در مورد گزینه خاصی به جمع بندی نرسیده است، چه کسی را برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال راهی ساختمان سئول خواهد کرد.

البته برخی چهره هایی که غیر فوتبالی هستند اما چند ماه و چند سالی را در کنار فوتبال گذرانده اند رایزنی هایی را برای حضور در انتخابات آغاز کرده اند که بیشتر این رایزنی ها پشتوانه سیاسی دارد و باید دید در نهایت زور کدام یک بیشتر خواهد بود و خواهند توانست نظر مساعد وزارت ورزش و جوانان برای حضور در انتخابات را جلب کنند.

آنچه برای اهالی فوتبال مهم است اینکه فردی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود که فوتبال را بفهمد و در جهت رشد و توسعه این رشته پرطرفدار کارهای اصولی و با برنامه ارائه دهد. برخی ها معتقدند ماندن رئیس و اعضای هیئت رئیسه فعلی می تواند به ادامه رشد فوتبال کمک کند و برخی معتقدند نتایجی که در دوره مسئولان کنونی فدراسیون فوتبال رقم خورده باید بهتر از این شود و افراد جدیدی بیایند.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 15 اسفندماه برگزار شده و علاوه بر رئیس، اعضای هیئت رئیسه و نواب رئیس‌های فدراسیون در صورت کسب آرای لازم از مجمع، انتخاب خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.